Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Φιλοξενώντας τον συγγραφέα Μηνά Τσαμπάνη!

Είστε έτοιμοι;
Οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος

Βιογραφικά στοιχεία  

Ο Μηνάς Τσαμπάνης ζει στο Γέρακα Αττικής. Εργάζεται σαν Νοσηλευτής σε γνωστό νοσηλευτικό ίδρυμα των Αθηνών καθώς επίσης προσφέρει σε ασθενείς νοσηλεία κατοίκων.

Από μικρός λατρεύει τα κόμικς με υπέρ ήρωες και τα λογοτεχνικά είδη της Επιστημονικής Φαντασίας, του Τρόμου και του αισθηματικού δράματος καθώς και τα μάνγκα. Είναι ερασιτέχνης σκιτσογράφος, αυτοδίδακτος.  Επίσης γράφει στίχους για λαϊκά τραγούδια. Σταθμός σε αυτό το μέτωπο αποτελεί η συνεργασία του με τη πασίγνωστη ερμηνεύτρια Στέλλα Κονιτοπούλου στα τραγούδια Ιθάκη, σε μουσική Στέλιου Τζανετή, και Θάλασσά μου σε μουσική Γιάννη Γιοκαρίνη.

Σαν συγγραφέας έχει κυκλοφορήσει το μυθιστορήματα Η Θλιμμένη Πριγκίπισσα των Ωκεανών και Ο Κόκκινος Μαχητής της Γης από τις Εκδόσεις Ανάτυπο ενώ θα εγκαινιάσει πρόσφατα τη συνεργασία του με τον Εκδοτικό Οίκο Ζενίθ με το μυθιστόρημα τρόμου Μωβ Το Χρώμα της Λύπης το οποίο συνυπογράφει μαζί με τον ξάδελφό του Εμαννουήλ  Κομπάνη.

Το διήγημα Ένα Μάθημα Ζωής Από Ένα Ξένο διακρίθηκε στο Πρώτο Διαγωνισμό Επιστημονικής Φαντασίας που διοργανώθηκε από τις Εκδόσεις Ανάτυπο. Επίσης, το διήγημα Μάρτυρες φιλοξενείται στις σελίδες της συλλογής Έπος της Φαντασίας: Ανάσταση που προέκυψε στα πλαίσια διαγωνισμού που έγινε για λογαριασμό του φεστιβάλ Φαντασίας Φαντασμαγόρια τη χρόνια 2018 ενώ την ίδια χρονιά, το διήγημα Φως Στο Σκοτάδι διακρίθηκε στο διαγωνισμό Larry Niven που διεξήχθη από τις Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές.

Το διήγημα Η Υπόσχεση φιλοξενείται στις σελίδες της συλλογής Κοσμικό Έρεβος που θα κυκλοφορήσει στα πλαίσια του Φαντασμαγόρια 2020. Το διήγημα Εκδίκηση Σε Ονειρικό Πλάνο ήρθε τρίτο σε ισοπαλία στο διαγωνισμό Larry Niven 2019.

Το διήγημα Η Ερώτηση φιλοξενείται στις σελίδες της συλλογής Ηλιαχτίδες που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ηλιαχτίδα.

....ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας ανάκριση...

1.     Το βιβλίο "Μοβ. Το Χρώμα της Λύπης" που συγράψατε με τον Μανώλη Κομπάνη, απευθύνεται σε αναγνώστες που…

Καταρχήν να στείλω την εκτίμηση μου στο ιστολόγιο και στους αναγνώστες. Θέλω πολύ να προσέχετε την Υγεία σας!

Όσο αφορά την ερώτηση…

Το βιβλίο απευθύνεται σε ένα μεγάλο φάσμα αναγνωστών.

Το αρχικό πλάνο ήταν να απευθυνθεί αποκλειστικά σε αναγνώστες της λογοτεχνίας τρόμου και η αρχική εκδοχή είχε πολλές σκληρές σκηνές και προκλητική γλώσσα αλλά μετά από πολλή σκέψη και βλέποντας ότι προβάλλεται και ένα πολύ σημαντικό μήνυμα από αυτή την ιστορία, η αξία της ποιοτικής επικοινωνίας, θέλησα να κατεβάσω τα στροφόμετρα και να παρουσιάσω μια ιστορία που θα μπορεί να διαβαστεί και από παιδιά ηλικίας 15 χρονών και άνω για να καταλάβουν πως πρέπει να χειρίζονται κάποιες καταστάσεις.

Ένιωσα άβολα γράφοντας αυτή την ιστορία αλλά… Η πραγματική ζωή είναι σκληρή, σκληρή και απείρως πιο τρομακτική και οφείλουμε να είμαστε προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις της, τους κινδύνους της και τις διάφορές κακοτοπιές.

Θα κλείσω αυτή την ερώτηση στέλνοντας την ευγνωμοσύνη μου και την εκτίμησή μου στην επιμελήτρια του Μωβ, κ. Γιώτα Κωνσταράγκα για την εξαιρετική της δουλειά!

 

2.     Η ιστορία του βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα;

Είμαι κάπου στο ενδιάμεσο. Το Σκοτεινό Διαδίκτυο, ο Σκοτεινός Ιστός είναι υπαρκτός. Το Silk Road υπάρχει και όντως υπάρχουν πράγματα, προιόντα και υπηρεσίες που είναι… άξια άμεσης προσοχής και μέριμνας.

Το Διαδίκτυο είναι όντως μια λεωφόρος στην οποία μπορεί να συναντήσεις τον οποιοδήποτε. Εδώ ακόμα και στο Επιφανειακό Ιστό διατρέχεις κάποιους κινδύνους αν περιηγείσαι απερίσκεπτα.

Ανοίξτε τη τηλεόραση, δείτε ειδήσεις! Πόσες ειδήσεις δεν ακούμε για παιδεραστές που χρησιμοποιούν ψεύτικα προφίλ, κυβερνο-τραμπουκισμό, ψηφιακές απάτες κτλ;

Σίγουρα κάποια σημεία, τα τράβηξα στον συγκριτικό βαθμό για να εξυπηρετηθεί και η ψυχαγωγική πλευρά του θέματος. Πάντως εμπνεύστηκα από πολλά βίντεο creepy pasta που αφορούσαν το Σκοτεινό Ιστό, ιδίως το βίντεο I Ordered A Mystery Box from the Dark Web.

 

3.     Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλεψε στην ανάπτυξή του και γιατί;

Όλοι με δυσκόλεψαν γιατί όλοι κινούνται σε μια γκρίζα ζώνη έτσι ώστε να παρουσιάσω πολυγωνικούς χαρακτήρες. Δεν θέλω να παρουσιάζω flat προβλέψιμους χαρακτήρες.

Ίσως ο Μάλκομ και η Ντανιέλ να ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση αν πρέπει να απομονώσω κάποιους χαρακτήρες.

4.     Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του βιβλίου;

Δύο χρόνια συν τρεις μήνες κάποιας μικρής έρευνας που έκανα σχετικά με το Σκοτεινό Ιστό πριν ξεκινήσει επισήμως η συγγραφή!

5.     Το βιβλίο γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους;

Κάπου στο ενδιάμεσο και εδώ. Επειδή μπαινοβγαίνω νοσοκομείο λόγω κάποιου οικογενειακού θέματος, το βιβλίο γράφτηκε σε συνεργασία με το Μανώλη Κομπάνη τον ξάδελφό μου ο οποίος έγραψε τα ιντερλούδια που εξιστορούν την ιστορία του Μάλκομ.

Το βασικό μου πλάνο είναι το χτίσιμο του σκελετού και μετά κάθε μέρα να γράφω από μια μέχρι δύο σελίδες. Μετά, μόλις φτάσω κοντά στην κορύφωση, πατάω φρένο και δοκιμάζω διάφορες συνταγές, σενάρια για να δω πια εξέλιξη θα εξυπηρετήσει καλύτερα στην εξιστόρηση και την ολοκλήρωση. Αυτή η φάση κρατάει τρείς μήνες πάνω κάτω ανάλογα βέβαια και με τη πληρότητα του προγράμματός μου το οποίο εξαιτίας της Πανδημίας έχει επιβαρυνθεί αρκετά.

6.     Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου;

Δε θα χρησιμοποιήσω ποτέ χαρακτήρα που έχει προσβληθεί από το Covid-19 και γενικά την εν λόγω ασθένεια. Αυτό γίνεται ως ένδειξη σεβασμού στα πρόσωπα των ασθενών, του οικείου τους περιβάλλοντος και στον αγώνα που δίνει το προσωπικό κάθε λογής (από γιατρό μέχρι αποκλειστικές νοσοκόμες και καθαρίστριές) που ναυλώνει κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα στο πλανήτη.

Είμαι πάνω από όλα Φροντιστής/ Νοσηλευτής.

7.     Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το βιβλίο "Μοβ. Το Χρώμα της Λύπης";

Θα πω αυτό… Είμαι εδώ. Υπάρχω και ζητώ ταπεινά και με τον ανάλογο σεβασμό προς τον αναγνώστη (γιατί οφείλω να σέβομαι τον αναγνώστη που θα επενδύσει σε μένα) τη ευκαιρία που μου αξίζει για να δείξω τη δουλειά μου.

Στο βιβλίο έχω βάλει τη ψυχή μου, έχω δουλέψει τριπλοβάρδια για να είμαι σωστός απέναντι στον εκδοτικό οίκο που συνεργάζομαι αλλά και για να είμαι εκεί στο πρόσωπο που λατρεύω και χρειάζεται τη βοήθειά μου.

Μια ευκαιρία νομίζω τη δικαιούμαι και που ξέρεις; Μπορεί και να ικανοποιηθείς. Συνήθως όταν βάζω τη ψυχή μου πετυχαίνω πολύ όμορφα αποτελέσματα! :)

 

8.     Πού αφιερώνεις το βιβλίο "Μοβ. Το Χρώμα της Λύπης";

Σε όλο τον κόσμο! :)

9.     Ποιος από τους ήρωές του θα ήθελες να είναι πραγματικός;

Η Νηρηίδα! Θα ήθελα να υπάρχει και ο Χηίκς για να τη ‘’πειράζει’’ και να της φτιάχνει το κέφι! :P

10.  Συμφωνείς με την τιμή πώλησης του βιβλίου; Πόση πιστεύεις πως θα έπρεπε να είναι;

Οι Εκδόσεις Ζενίθ έχουν μεριμνήσει έτσι ώστε να προσφέρουμε ένα άρτιο αποτέλεσμα σε πολύ φιλικές τιμές και για αυτό αν παραγγείλετε το βιβλίο από το eshop του εκδοτικού θα σας το στείλουμε χωρίς την ενοχλητική επιβάρυνση των εξόδων αποστολής.

Γιατί;

Γιατί σας αγαπάμε! :)

 

11.  Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή;

Σε ότι αφορά τη στιχουργία (είναι μια μορφή λογοτεχνίας) μια συνεργασία που ήθελα πολύ τη πέτυχα και φυσικά αναφέρομαι στην συνεργασία μου με τη Δούκισσα του Αιγαίου, τη κ. Στέλλα Κονιτοπούλου!

Εύχομαι λοιπόν να συνεχίσω να έχω τη τιμή να ερμηνεύει στίχους μου η κ. Κονιτοπούλου.

Σε δεύτερη φάση, εύχομαι να με ερμηνεύσουν ο Ζαφείρης Μελάς και η Καίτη Γαρμπή!

Μια ευχή, σπασμένη σε δύο κομμάτια! :)

 

12.  Υπάρχουν έργα σου τα οποία ξανακοιτώντας στο παρελθόν, θα ήθελες να μην είχαν εκδοθεί;

Ο Πλανήτης του Χαμένου Παραδείσου γιατί βγήκε σε μια περίεργη φάση της ζωής μου. Στο Κόκκινο Μαχητή της Γης… ράγισε ένα γυαλί αλλά δεν μετανιώνω που βγήκε γιατί σκόρπισε χαμόγελα σε αρκετά πρόσωπα!

Χάρη στα υπέροχα κορίτσια του Moonlight Tales όμως σας ξανασυστήνω τον κόσμο του Δέλτα Πρωτεύοντα με τη διαδοχική κυκλοφορία κεφαλαίων της ιστορίας Αστρόπλοιο Αιωνιότητα!

 

13.  Σε επηρεάζουν οι κριτικοί βιβλίων και οι αναγνώστες με όσα θετικά ή αρνητικά σου μεταφέρουν για το έργο σου;

Φυσικά θα λάβω υπόψη κάθε καλή και αρνητική παρατήρηση. Φυσικά έχω βάλει τα δυνατά μου και έχω κάνει πράξη συστάσεις που έλαβα και είχαν στόχο τη βελτίωση.

Και φυσικά θα δώσω βάση στις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Εκείνοι έχουν τη δύναμη για να με εξελίξουν σαν συγγραφέα και σαν άνθρωπο.

 

14.  Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;

Περισσότερο με δική μου αφορμή. Δεν είναι λίγες όμως οι φορές που σκέφτομαι να ακολουθήσω το ρεύμα της εποχής!

 

15.  Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;

Τις στιγμές που έχω καθαρό λογισμό και ξεκούραστη σκέψη.

 

16.  Γνώρισέ μας τις δράσεις σου και το απωθημένο σου για κάτι που δεν κατάφερες ακόμη να κάνεις.

Τι να πω για μένα. Σπουργιτάκι είμαι ακόμα.

Έχω βγάλει τα τρία βιβλία που ο κόσμος γνωρίζει, τέσσερα αν ληφθεί υπόψη και ο Πλανήτης. Αυτά είναι Η Θλιμμένη Πριγκίπισσα των Ωκεανών και ο Κόκκινος Μαχητής της Γης από Εκδόσεις Ανάτυπο και το Μωβ Το Χρώμα της Λύπης από Εκδόσεις Ζενίθ.

Όσο για τα διηγήματα μου…

Θα βρείτε στη Έπος Της Φαντασίας:  Resurrection (Εκδόσεις Πηγή)  το διήγημα Μάρτυρες, στη συλλογή διηγημάτων κοσμικού τρόμου Κοσμικό Έρεβος (Εκδόσεις All Books) που έχει επιμεληθεί καλλιτεχνικά ο κ. Χρήστος Κεσκίνης (τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ βαθύτατα) θα βρείτε το διήγημα Η Υπόσχεση.

 Στη συλλογή διηγημάτων που είναι αφιερωμένη στα Παιδιά Με Ειδικές Ανάγκες (και Ειδικές Ικανότητες) που έχει επιμεληθεί η εξαιρετική κ. Μελίνα Τούντα, Σπασμένο Αυγό (Eκδόσεις Ζενίθ) θα βρείτε το διήγημά μου Άξιζε; Τα έσοδα από την αγορά του εν λόγω βιβλίου θα αποσταλούν σε φιλανθρωπικές ενέργειες.

Στη συλλογή Science Fiction 01 (Εκδόσεις Ανάτυπο) θα βρείτε την ιστορία Μάθημα Ζωής Από Ένα Ξένο και τώρα στη φαρέτρα μου προστίθεται και η συμμετοχή μου Η Ερώτηση που θα βρείτε στη συλλογή διηγημάτων Ηλιαχτίδες που θα κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Ηλιαχτίδα και αφορά τη πιο σκληρή ερώτηση που θα κληθεί να ακούσει κάποιος από ένα αγαπημένο του πρόσωπο.

Θα μου επιτρέψετε να εκφράσω τη χαρά μου για την συνεργασία μου με τη κ. Στέλλα Κονιτοπούλου που όχι μόνο τίμησε το βιβλίο Η Θλιμμένη Πριγκίπισσα των Ωκεανών αλλά και εμένα τον ίδιο ερμηνεύοντας το τραγούδι Ιθάκη σε μουσική του κ. Στέλιου Τζανετή και σε στίχους δικούς μου το οποίο κυκλοφορεί ψηφιακά από τη δισκογραφική εταιρεία Real Music. Θα είμαι ευγνώμων στη Δούκισσα του Αιγαίου μέχρι τη στιγμή που θα αποδημήσω σε τόπο χλοερό.

Επίσης έχω τη μεγάλη χαρά να αρθρογραφώ με τη πρώτη ευκαιρία στη σελίδα του Κ. Πέτρου Κουτρουμπίλα Weird Side Daily και μάλιστα αυτό τον καιρό ετοιμάζω ένα άρθρο για το πλανήτη (γρρρ) νάνο Πλούτωνα. Εκεί θα βρείτε και το διήγημα Δεύτερη Ευκαιρία, μια  εναλλακτική άποψη του φινάλε της γνωστής ταινίας τρόμου του Φράνσις Φόρντ Κόπολα, δοσμένο από ένα ιδιαίτερο, λυτρωτικό πρίσμα. Στη σελίδα θα βρείτε άρθρα μου για το Έπος της Συμβιωτικής Στολής του Σπαίντερ-Μαν και για τη σειρά του Νέτφλιξ She-Ra And the Princesses of Power.

Θα βρείτε τα διηγήματα  To Στοίχημα και Το Σημάδι καθώς και Η Πραγματική Υπερδύναμη του Σούπερμαν στη σελίδα της Λέσχης Αναγνωστών Λογοτεχνίας Φαντασίας Καρδίτσας.

Tέλος, στη πλατφόρμα του Watapad θα βρείτε τα διηγήματα Εκείνος Που Νίκησε τον Νόρμαν Όσμπορν και Μια Ευχή για τη Χίλαρυ που λειτουργεί σαν πρελούδιο για το βιβλίο Ο Κόκκινος Μαχητής της Γης αλλά και ως ένας φόρος τιμής στο αξιαγάπητο ανιμέ Κάντυ-Κάντυ που με μεγάλωσε και με ώθησε να ασχοληθώ με την επιστήμη της Νοσηλευτικής.

Πέρα από τα καλλιτεχνικά, εργάζομαι σε γνωστό νοσηλευτικό ίδρυμα, είμαι φροντιστής αγαπημένων μου ατόμων και στον ελεύθερο χρόνο μου ή θα σκιτσάρω, ή θα γράφω ή θα βλέπω καμιά ταινία!

Aυτό που δε κατάφερα ακόμα να πραγματοποιήσω είναι να γράψω για τη Καίτη Γαρμπή.

17.  Πόσο τελειομανής είσαι;

Aρκετά θα έλεγα!

18.  Μελλοντικά σχέδια;

Kαταρχήν αυτό που θέλω για το μέλλον, είτε άμεσο είτε απώτερο, είναι την υγειά μου αλλά και των αγαπημένων μου ανθρώπων. Υγεία για όλους!

Σε πρώτο πλάνο, θα κυκλοφορήσουμε με τη κ. Κονιτοπούλου και τη Real Music το νέο κομμάτι Θάλασσά Μου. Σε αυτό το κομμάτι έχω την τιμή να συναντιέμαι με τον θρυλικό κ. Γιάννη Γιοκαρίνη ο οποίος έχει γράψει τη μουσική. Πραγματικά ένα ανέλπιστο δώρο! Απροσμέτρητα ευχαριστώ και στη Δoύκισσα του Αιγαίου και στο κ. Γιοκαρίνη αλλά και στη δισκογραφική Real Music.

Eπίσης, πολύ σύντομα θα ξεκινήσει η συνεργασία μου με τη κ. Ελένη Μπελιμπασάκη, μια αξιόλογη συνθέτης με την οποία θα κυκλοφορήσουμε στη πλατφόρμα της ΥOU TUBE ένα πολύ όμορφο και αισθαντικό χασάπικο. Οι μελωδίες της πραγματικά με έχουν γοητεύσει και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που οι λέξεις μου θα συναντηθούν με τις νότες της και μάλιστα σε ένα πολύ ιδιαίτερο για μένα κομμάτι. Θα το βρείτε στο άμεσο μέλλον στο κανάλι που διατηρεί στη YOU TUBE ανάμεσα σε πολλά αξιόλογα τραγούδια που ερμηνεύουν ταλαντούχα παιδιά!

Το ελληνικό τραγούδι με γοητεύει. Θέλω να ασχοληθώ με εκείνο στο επίπεδο της στιχουργίας και με τη κατάλυση της Πανδημίας, θα το επιχειρήσω σε πιο εντατικούς ρυθμούς.

Όσο για τη συγγραφή… Πρόσφατα ξεκίνησα μια συνεργασία με τον εκδοτικό On Time Books η οποία θα μεταφέρει τον Κόκκινο Μαχητή της Γης στο αγγλόφωνο κοινό. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Θανασούλια και τον κ. Χριστοδούλου για αυτό το βήμα γιατί ήταν ένα εγχείρημα ζωής το οποίο θα πάρει σάρκα και οστά έτσι ακριβώς όπως πρέπει.

Για ελληνικό έντυπο βιβλίο… Θα δούμε. Θα δείξει ο χρόνος, θα δείξει το αναγνωστικό κοινό αν επιθυμεί να είμαι στο μέτωπο. Εγώ θέλω πολύ να είμαι μαζί τους και να τους προσκαλώ στο κόσμο μου!

Προς το παρόν θα διαβάζετε το Αστρόπλοιο Αιωνιότητα από τη πλατφόρμα Moonlight Tales!

 

Σε αυτό το σημείο θέλω να στείλω την αγάπη μου σε όλους! Θέλω μόνο να προσέχετε την υγεία σας, να προσέχετε και τους αγαπημένους σας! Το ξέρω ακούγεται κάπως γραφικό αλλά πόσο όμορφο είναι να έχεις στο σπίτι ένα άνθρωπό  που σε αγαπάει! Δε θα πάψω ποτέ να το λέω!

Ας κάνουμε μια προσπάθεια να δείξουμε σε αυτόν τον ιό ότι μπορούμε να σταθούμε ενωμένοι, υπεύθυνοι.

Τηρήστε τα μέτρα! Φερθείτε ανθρώπινα! Όχι επειδή σας το λέω εγώ ή ο κάθε Μηνάς. Κάντε το γιατί ξέρετε να αγαπάτε! Επειδή αγαπάτε τον άνθρωπο σας!

Σας αγαπώ από καρδιάς και σας στέλνω τις καλύτερες ευχές μου! ;)

Μηνάς Τσαμπάνης.

*Με μεγάλη εκτίμηση το παρόν σκίτσο δίνεται σαν ένδειξη εκτίμησης στο ιστολόγιο Taxidiidewn

Θεόφιλος Γιαννόπουλος:  Σε ευχαριστώ πολύ, τόσο για την όμορφη λογοτεχνική μας συζήτηση όσο και για την όμορφη έκπληξη που μας επιφύλαξες στο τέλος, αγαπητέ μου συγγραφέα Μηνά Τσαμπάνη! Πάντα δημιουργικός σου εύχομαι, γεμάτος χαρές και συγκινήσεις στην λογοτεχνική σου διαδρομή!

Λίγα λόγια για το βιβλίο  "Μοβ. Το Χρώμα της Λύπης" 

 του Μηνά Τσαμπάνη και του Μανώλη Κομπάνη:

Περιγραφή από την ιστοσελίδα των Εκδόσεων ΖΕΝΙΘ

Στην πόλη του Γκριν Φολς η δεκαοχτάχρονη Μέριλιν Φογκς αποκτά πρόσβαση στο Σκοτεινό Ιστό (Dark Web), όπου γνωρίζεται με έναν άγνωστο, ο οποίος της συστήνεται ως Μοβ. Μετά τη διαδικτυακή τους συνομιλία η κοπέλα αντιλαμβάνεται ότι κάτι περίεργο συμβαίνει και αποφασίζει να διακόψει, όμως εκείνος δεν το αποδέχεται κι ένα τρομακτικό παιχνίδι γάτας και ποντικού ξεκινάει.

Ένας εφιάλτης, ο οποίος θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες τόσο για τη Μέριλιν όσο και για το κοντινό της περιβάλλον.

Μία ανατριχιαστική ιστορία εμπνευσμένη από πασίγνωστες ιστορίες Creepy Pasta για το Dark Web στο You Tube, που σίγουρα θα σας καθηλώσει.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου