Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Φιλοξενώντας τον συγγραφέα John Emmans!

Είστε έτοιμοι;  

....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.
Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'... 



Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που… 

Έχουν διάθεση για ένα συναισθηματικό ταξίδι μέχρι το «εμείς» και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν φοβίες και ένοχα μυστικά, χωρίς πρέπει και γιατί… Ομολογουμένως, το βιβλίο μου απευθύνεται σε ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, ανθρώπους που είναι έτοιμοι να πάνε παρακάτω, να προβληματιστούν και να αντιμετωπίσουν την σκληρή πραγματικότητα που κατασπαράζει τις ανθρώπινες σχέσεις. 

Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα;

Καίτοι η ιστορία μου δεν βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, υπάρχουν πολλά συναισθηματικά και βιωματικά κομμάτια χαραγμένα σε τούτη την ιστορία, τόσο δικά μου, όσο και ανθρώπων που αγαπάω. 

Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλεψε στην ανάπτυξή του και γιατί;

Δεν υπήρχε κάποιος ήρωας που με δυσκόλεψε στην ανάπτυξη του. Υπήρχε, όμως, πάντα εκείνη η δύσκολη απόφαση… ο ήρωας ήθελε να πράξει διαφορετικά απ’ ότι του όριζα εγώ και… δυστυχώς για εκείνον, δεχόμουν την επιθυμία του.  

  
Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;

Περίπου ενάμιση χρόνο. 

Το βιβλίο σου γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους;

Σε μια δύσκολη συνεχόμενη χρονική περίοδο.

Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου σου;

Δεν θα είχα πρόβλημα να χρησιμοποιήσω τον οποιονδήποτε εξυπηρετούσε την ιστορία μου. Για να πω την αλήθεια, μου αρέσει να χρησιμοποιώ πραγματικά πρόσωπα και να παίζω με αυτά, είτε χιουμοριστικά, είτε για να προβληματίσω τον αναγνώστη. 

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;

Δεν υπάρχει πρέπει… 

Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;

Στους γιους μου.
Στους γιους όλου του κόσμου. 

Ποιος από τους ήρωές σου θα ήθελες να είναι πραγματικός;

Για έναν απροσδιόριστα διαολεμένο λόγο, έχω την αίσθηση πως ο ήρωας του βιβλίου, ο συγγραφέας Μάρτιν Κάμερον, είναι πραγματικός και με καθοδηγούσε προς τα εκεί που ήθελε να στείλω τον γιο του. Νιώθω πως τελικά ήμουν κι εγώ μέρος του σχεδίου του, πως έπαιξα το παιχνίδι του, πως τελικά εγώ ήμουν φανταστικός ήρωας του κι όχι εκείνος... 
 
Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή;

Λοιπόν, επειδή πέρασα κι εγώ πολλά και ξέρω πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα εκεί έξω, τόσο για τους συγγραφείς όσο και για τους αναγνώστες, θα ευχόμουν κάτι για το σύνολο…
Να πραγματοποιήσει το όνειρο του ο κάθε συγγραφέας που λαχταρά να δει το έργο του τυπωμένο και οι αναγνώστες να πιάνουν στα χέρια τους υπέροχα βιβλία, ικανά να τους ταξιδέψουν σε αχαρτογράφητες περιοχές γεμάτες δυνατές συγκινήσεις.

Σε επηρεάζουν οι κριτικοί βιβλίων και οι αναγνώστες με όσα θετικά ή αρνητικά σου μεταφέρουν για το έργο σου;

Σίγουρα η κριτική που ασκεί ο οποιοσδήποτε για το έργο σου δεν περνά απαρατήρητη. Ωστόσο, φιλτράροντας τα σχόλια με παρρησία, μπορούμε να γνωρίσουμε τα λάθη και τις αδυναμίες μας και να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για τις συγγραφικές μας ανησυχίες. Οι αρνητικές κριτικές είναι για εμένα πάντα πιο ωφέλιμες, γιατί μέσα από αυτές μπορείς να δεις όσα δεν σε αφήνει να δεις ο εγωισμός σου. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, δεν γίνεται να ακούμε πάντα καλά λόγια, τα οποία πολλές φορές, εκτός του ότι είναι ψεύτικα, είναι και ανθυγιεινά για την πρόοδο και την ευημερία, φουσκώνοντας τα πανιά της έπαρσης και της αλαζονείας μας. Το ότι κάποιος έγραψε ένα, δυο… δέκα βιβλία, δε σημαίνει ότι είναι αλάνθαστος και του ανήκει ο κόσμος όλος. 

Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;

Όπως οι περισσότεροι συγγραφείς, έτσι κι εγώ ακολουθώ το ένστικτο και τα θέλω μου. 

Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;

Συνήθως τα πρωινά με καθαρό μυαλό, κάθομαι στο μπαλκόνι με μια κούπα καφέ και θέα τη θάλασσα. Ξεκινώ να γράφω και όπου με πάει… 

Γνώρισέ μας τις δράσεις σου και το απωθημένο σου για κάτι που δεν κατάφερες ακόμη να κάνεις.

Όταν δεν γράφω βιβλία, γράφω μουσική. Όχι σπουδαία πράγματα. Έχω το μικρό μου ερασιτεχνικό στούντιο και προσπαθώ να ντύνω με μελωδίες τις ιστορίες μου. Οπότε, ένα από τα απωθημένα μου να διευθύνω τη συμφωνική ορχήστρα του Λονδίνου σε δικά μου έργα. 

Μελλοντικά σχέδια;

Προς το παρόν γράφω το επόμενο βιβλίο μου και ταξιδεύω με τους ανέμους της φαντασίας μου. 

Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία. Εύχομαι σε εσάς και τους αναγνώστες σας υγεία και ότι καλύτερο από καρδιάς.

   

Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξομολογητική σου συνέντευξη John Emmans , κάθε επιτυχία εύχομαι στην λογοτεχνική σου διαδρομή!

Λίγα λόγια για το βιβλίο 

"αφιερωμένο στον γιο μου" 

του John Emmans

Ο Μάρτιν Κάμερον είναι ένας επιτυχημένος συγγραφέας αλλά δεν καταφέρνει να γεφυρώσει την απόσταση με τον γιο του Κένεθ, ο οποίος βουλιάζει κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο στο έρεβος της μοναξιάς.

Τη μέρα που ο Κένεθ εγκαταλείπει το γραφικό Μέινχοουμ, ο Μάρτιν ξεκινά τη συγγραφή του βιβλίου «Αφιερωμένο στον γιο μου» στο οποίο καταθέτει σκέψεις και συναισθήματα που δεν είχαν ειπωθεί. Μετά την ολοκλήρωση του κύκνειου άσματός του ο διάσημος συγγραφέας κλείνει μια για πάντα τα μάτια του αφήνοντας πίσω του έναν ανεξερεύνητο θησαυρό. Είκοσι χρόνια αργότερα ο Κένεθ επιστρέφει στη γενέτειρά του για να συμπαρασταθεί στη μητέρα του Νταϊάν, η οποία του παραδίδει το βιβλίο ξυπνώντας όλα εκείνα τα μορμολύκεια πλάσματα του παρελθόντος που ο ίδιος, όμως, δεν είναι ακόμη έτοιμος να αντιμετωπίσει.

Απογοητευμένος από τη ζωή του ψάχνει τον εαυτό του και γίνεται συνεργός σε ένα  περίεργο συναισθηματικό παιχνίδι προσπαθώντας να λύσει γρίφους μέσα από τους ήρωες των βιβλίων του πατέρα του, οι οποίοι τον κατευθύνουν στο φως.

Θα καταφέρει να βρει το κουράγιο να διαβάσει το βιβλίο και να συγχωρήσει τον πατέρα του; Θα αναζωπυρώσει το πάθος για τη γυναίκα που κάποτε αγάπησε και πριν από πολλά χρόνια έσφιγγε στην αγκαλιά του;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου