Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Φιλοξενώντας την συγγραφέα Γεωργία Δάρτση!

 Είστε έτοιμοι;  

....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.

Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'...
 
 Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που…

Θέλουν να διαβάζουν,  αγαπούν  το καλό βιβλίο, ψάχνουν γύρω τους και  κυρίως μέσα τους.

Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα; 

Η δομή του βιβλίου μου είναι  βιωματική. Πραγματικά γεγονότα  της παιδικής, εφηβικής αλλά και της ενήλικης ζωής μου αποτελούν του βασικούς άξονες των ερεθισμάτων μου όπως ο τόπος και ο τρόπος  που μεγάλωσα,  η μορφή της οικογένειάς μου, καθώς και η πορεία μου μέσα στον πραγματικό χρόνο που αυτή πραγματώθηκε. Όλο αυτό πλάστηκε και τυλίχτηκε με τον μύθο και το συναίσθημα  και σχημάτισε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλευσε στην ανάπτυξή του και γιατί; 

Η μαμά νομίζω όπως το  αναφέρω και μέσα στο βιβλίο ήταν το δυσκολότερο κεφάλαιο. Επειδή η μαμά μου δεν ζούσε όταν έγραψα για εκείνη και επειδή όταν έχουμε χάσει έναν άνθρωπο δικό μας και πολύ περισσότερο τον συγκεκριμένο άνθρωπο, τείνουμε να εξιδανικεύουμε την εικόνα του, έπρεπε να προσέξω πάρα πολύ. Ήθελα να δώσω την πραγματική της διάσταση, αλλά μέσα από τα δικά μου μάτια και φροντισμένη με τα δικά μου συναισθήματα. Μια πολύ λεπτή και εύθραυστη ισορροπία.
 
Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου; 

Δυόμιση χρόνια.

Το βιβλίο σου γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους; 

Γράφτηκε σε μα συνεχόμενη χρονική περίοδο, αλλά με πολύ έντονες συναισθηματικές διακυμάνσεις.

Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου σου; 

Νομίζω τα παιδιά μου, γιατί δεν θα τα κατάφερνα να κρατήσω τις σωστές αποστάσεις, για να αποδώσω την καθαρότητα των εικόνων και των νοημάτων. 

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου; 

Επειδή είμαι βέβαιη ότι θα βρει κάτι με το οποίο θα ταυτιστεί  και θα το κάνει δικό του. Δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον εαυτό του να βρει καινούριες διεξόδους και εναλλακτικές.

Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;

 Όπως γράφω και στην πρώτη του σελίδα: «Στον υπέροχο γιο μου που έχει κρύψει το κλειδί της ψυχής του και στην πανέμορφη κόρη μου που την έχει ανοίξει απλόχερα σε μένα».

Ποιος από τους ήρωές σου θα ήθελες να είναι πραγματικός;  

Η Άννα.

 Συμφωνείς με την τιμή πώλησης του έργου σου; Πόση πιστεύεις πως θα έπρεπε να είναι; 

Δεν ξέρω πραγματικά τι να απαντήσω. Δύσκολο να κοστολογήσεις  μια κατάθεση ψυχής. Νομίζω είναι μια χαρά.

Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή; 

Να δω το βιβλίο μου στην βιτρίνα κάθε βιβλιοπωλείου.

Υπάρχουν έργα σου τα οποία ξανακοιτώντας στο παρελθόν, θα ήθελες να μην είχαν εκδοθεί; 

Όχι, γιατί είναι το πρώτο μου.

Σε επηρεάζουν οι κριτικοί βιβλίων και οι αναγνώστες με όσα θετικά ή αρνητικά σου μεταφέρουν για το έργο σου;

 Ναι πάρα πολύ. Αποτελούν ισχυρή ώθηση ή αντίστροφα αποθάρρυνση όλα όσα ακούω από όπου και αν προέρχονται.

Γράφεις βασισμένη στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς; 

Γράφω ορμώμενη μόνο από τα δικές μου ανάγκες.

Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;

 Νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ.

Γνώρισέ μας τις δράσεις σου και το απωθημένο σου για κάτι που δεν κατάφερες ακόμη να κάνεις. 

Είμαι είκοσι δύο χρόνια Νηπιαγωγός, αγαπώ τα παιδιά και προσπαθώ να  είμαι καλή σε αυτό που κάνω. Εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο που αγαπώ πάρα πολύ και έγινα καλύτερος άνθρωπος μέσα από αυτό. Γράφω εδώ και έξι χρόνια όλες τις θεατρικές παραστάσεις , στο σχολείο μου και τις επενδύω μουσικά. Εδώ και ενάμιση χρόνο έχω ξεκινήσει το επόμενο μυθιστόρημα μου, που όμως έχει πολλή δουλειά ακόμη και παράλληλα πειραματίζομαι σε ένα άλλο είδος γραφής, στη σάτιρα μέσα από μικρές καθημερνές ιστορίες που έχουν σαν ερέθισμα πράγματα που βλέπω γύρω μου, αλλά είναι ακόμη σε εμβρυικό στάδιο. Το απωθημένο μου είναι μια επίσκεψη στα μοναστήρια του Θιβέτ που αποτελεί όνειρο ζωής.

Πόσο τελειομανής είσαι; 

Όχι πολύ.

Μελλοντικά σχέδια; 

Καινούρια βιβλία, ταξίδια και πολλή έμπνευση.

  Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξομολογητική σου συνέντευξη αγαπητή μας Γεωργία Δάρτση,κάθε επιτυχία εύχομαι στην λογοτεχνική σου διαδρομή!
 
 
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου