Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Φιλοξενώντας τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Σπανό!

Είστε έτοιμοι;  

....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.

Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'... 
 
Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που…
Το βιβλίο μου απευθύνεται σε αυτούς που ξέρουν να αγαπούν μέσα από την καρδιά τους. Να ζουν την κάθε μέρα σαν την μοναδική και σε αυτούς που τους αρέσουν οι ίντριγκες και οι περιπέτειες. 

Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα;
Όχι. Δεν θα έγραφα ποτέ βιβλίο βασισμένο σε αληθινά γεγονότα. Μπορώ αλλά πιστεύω πως δεν μου ταιριάζει (για την ώρα τουλάχιστον).

Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλεψε στην ανάπτυξή του και γιατί;
Και στους δυο μου πρωταγωνιστές συνάντησα δυσκολίες αλλά θα έλεγα περισσότερο στον Ντάνιελ, γιατί αυτός ο άνθρωπος έζησε τόσο έντονες στιγμές που πονάνε και μόνο στη σκέψη. Έζησα μαζί του και πόνεσα. Δεν θα το κρύψω, έκλαψα πολύ.

Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;
Έναν χρόνο. Βέβαια μέσα σε αυτόν δεν ήμουν πάνω από το κείμενο συνεχώς και αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τελείωσε νωρίτερα.


Το βιβλίο σου γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους;
Αποσπασματικά μέσα σε έναν χρόνο περίπου έχοντας όμως έτοιμο τον σκελετό του από πολύ νωρίς.

Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου σου;
Φίλους μου σίγουρα δεν θα έβαζα ποτέ καθώς και από το οικογενειακό περιβάλλον.

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;
Γιατί έχει όλα τα συστατικά ενός συναρπαστικού μυθιστορήματος. Είμαι σίγουρος πως όποιος το διαβάσει θα αγαπήσει τους ήρωες μου. Το βιβλίο αυτό διαφεντεύει την δύναμη της αγάπης. Της αδελφικής αλλά και της ερωτικής με ένα έντονο χαρακτήρα και στις δυο περιπτώσεις. Έντονο θα το χαρακτήριζα εγώ αυτό το μυθιστόρημα για τον λόγο πως ο αναγνώστης δεν έχει ησυχία. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των πολλών συμβάντων που μπλέκονται. Υπάρχει μια συνεχόμενη δραστηριότητα που στην ουσία δεν μας αφήνει και εμάς και αυτούς να ηρεμήσουνε.
 
Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου; 
Στην αδελφή μου ‘Έλσα Σπανού την οποία και χρωστάω τόσα μα τόσα πολλά!
 
Ποιος από τους ήρωές σου θα ήθελες να είναι πραγματικός; 
Η πρωταγωνίστρια μου η Ζωή. Είναι τόσο έξυπνη και γλυκιά γυναίκα. Επίσης τον αδελφό του Ντάνιελ, τον Κέιλ, για τον λόγο ότι είναι οικογενειάρχης και πολύ καλός φίλος και ακροατής.

Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή; 
Πιστεύω αυτό που ποθούν όλοι οι συγγράφεις: Να αγαπηθεί από αναγνώστες και κριτικούς.
 
Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς; 
 Πάντα στις δικές μου. Θεωρώ πως ένας καλός συγγραφέας πρώτα πρέπει να κοιτάζει τα δικά του θέλω και μετά αν υπάρχει χώρος το τι θέλει η αγορά. Σε ένα μικρότερο ποσοστό.


Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή; 
Δεν μπορώ να πω πως έχω κάποιο στάνταρ ωράριο αλλά περισσότερο βραδινές ώρες παραδίνομαι στη συγγραφή. Για μένα είναι ίσως και η καλύτερη στιγμή της ημέρας μέσα στην ησυχία να γράφει κάποιος.

Γνώρισέ μας τις δράσεις σου και το απωθημένο σου για κάτι που δεν κατάφερες ακόμη να κάνεις. 
Από μικρό παιδί θαύμαζα κάθε τι που είχε να κάνει με το τραγούδι τη ζωγραφική το θέατρο και τη μεταγλώττιση. Μεγαλώνοντας έκανα θέατρο και το έζησα έντονα κλειδώνοντας μέσα μου βαθιά όμορφες στιγμές πάνω στο σανίδι. Έζησα επίσης και την ζω την μεταγλώττιση έχοντας φτιάξει την δική μου ερασιτεχνική ομάδα. Η μεγαλύτερη αγάπη μου από όλες όμως ήταν και θα είναι πάντα το τραγούδι και αυτό που δεν ακολούθησα ποτέ επαγγελματικά. Πάντα αγωνίζομαι για τα όνειρα μου και πάντα τολμώ.
 
Πόσο τελειομανής είσαι; 
Σε μεγάλο βαθμό θα έλεγα. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως θα αναλάβω κάτι και δεν θα το ολοκληρώσω όπως ακριβώς το έχω στο μυαλό μου. Εκεί… μέχρι να γίνει τέλειο. 
 
Μελλοντικά σχέδια; 
Να συνεχίσω να δουλεύω ως γραφίστας σε διάφορους εκδοτικούς οίκους. Να γράφω συνέχεια βιβλία. Να ταξιδέψω σε όλη την Ελλάδα. Και τέλος, να γνωρίσω τη μία και μοναδική γυναίκα που ψάχνω όλα αυτά τα χρόνια η οποία και θα με στηρίζει όσο θα την στηρίζω κι εγώ.

  Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξομολογητική σου συνέντευξη Κωνσταντίνε, κάθε επιτυχία εύχομαι στην λογοτεχνική σου διαδρομή!
 
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου