Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Φιλοξενώντας τον συγγραφέα Χρήστο Κορφοξυλιώτη!

 Είστε έτοιμοι;  

....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.

Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'...  
Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που...

...θέλουν να μη ζούνε με απωθημένα,  να κυνηγάνε τα θέλω τους και τα όνειρα τους.

Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα; 
Όχι.

Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλευσε στην ανάπτυξή του και γιατί; 
  
Κανένας δεν με δυσκόλεψε.

Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;  

3 χρόνια.

Το βιβλίο σου γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους;  

Αποσπασματικές.

Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου σου;  

Τους έχω βάλει όλους.

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;  

Δεν το πιστεύω, αλλά από την άλλην τον προτρέπω να το αναγνώσει για να πάρει δύναμη και θέληση να παλέψει για αυτά που πιστεύει.

Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;  

Σε όσους με στήριξαν. Φανερά ή μη.

Ποιος από τους ήρωές σου θα ήθελες να είναι πραγματικός;  

Είναι όλοι τους, απλά δεν ανήκουνε στην δική μου καθημερινότητα. Ανήκουνε στην κοινωνία μας.

 Συμφωνείς με την τιμή πώλησης του έργου σου; Πόση πιστεύεις πως θα έπρεπε να είναι; 

 Είναι όσο πρέπει. Για να είναι προσιτό σε όλους. 

Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή;  

Ακόμα την εύχομαι και αυτό είναι να ξεπεράσει ένα έργο μου ή πολλά όλες τις προσδοκίες μου.

Υπάρχουν έργα σου τα οποία ξανακοιτώντας στο παρελθόν, θα ήθελες να μην είχαν εκδοθεί; 

 Όχι γιατί είναι η αρχή, αλλά όποιος το πει δεν τον νοιάζει στο να μην πατάει επί πτωμάτων. Πώς γίνεται να απαρνιέσαι κάτι που έκανες παρέα με άλλους και να τους πουλάς έτσι; Ή να απαρνιέσαι ένα πνευματικό παιδιού σου;

Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;  

Στις δικές μου αφορμές. Οι οποίες είναι ανάλογες των περιστάσεων.

Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;  

Σε όλες μου.

Γνώρισέ μας τις δράσεις σου και το απωθημένο σου για κάτι που δεν κατάφερες ακόμη να κάνεις.  

Αυτήν την χρονική περίοδο το ζω αυτό που είχα απωθημένο. Το κρατάτε στα χέρια σας και είναι το βιβλίο μου.


Πόσο τελειομανής είσαι;  

Είμαι όσο πρέπει να είμαι.


Μελλοντικά σχέδια; 

Να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και να τελειοποιούμαι.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξομολογητική σου συνέντευξη συγγραφέα Χρήστο Κορφοξυλιώτη, κάθε επιτυχία εύχομαι στην λογοτεχνική σου διαδρομή!
 
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου