Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Φιλοξενώντας την συγγραφέα Τόνια Κοντοπούλου!

Είστε έτοιμοι;  
....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.
Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'...

      Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που…

  Τους αρέσει μια όμορφη ιστορία. Που θέλουν να νιώσουν, να πονέσουν, να αγαπήσουν και να λατρέψουν, αφήνοντας τους ήρωες, να τους πιάσουν στοργικά απ’ το χέρι και να τους οδηγήσουν στη ζωή τους, στη μοναδική κι ανεπανάληπτη ζωή τους, όπως άλλωστε είναι και η ζωή του καθενός από εμάς.

 Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα;

Η ιστορία μου είναι καθαρά μυθοπλασία. Όπως κάθε μυθοπλασία όμως, μπορεί να εμπνέεται από πραγματικά περιστατικά.


Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλεψε στην ανάπτυξή του και γιατί;
Ως προς τα συναισθήματα, με δυσκόλεψε πολύ η Έλσα, γιατί υπέφερα κι εγώ με τον πόνο της και τα όσα καλούνταν να διαχειριστεί. Με δυσκόλεψε πολύ όμως, η μαμά της Έλσας, γιατί ως μάνα, αρνούμαι να δεχτώ αυτή τη συμπεριφορά, απέναντι σε ένα παιδί, πόσο μάλλον το ίδιο σου το παιδί.

  
Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;
Περίπου οχτώ μήνες.

Το βιβλίο σου γράφτηκε σε μία συνεχόμενη ή σε αποσπασματικές χρονικές περιόδους;
Γράφτηκε σε μία συνεχόμενη περίοδο.

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;
Για να ταξιδέψει σε μια ιστορία όπου υπερισχύουν οι αξίες της ζωής, η φιλία, η αγάπη, ο αγνός έρωτας και όπου οικογένεια, δεν είναι πάντα το αίμα.

         Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;

Υπάρχει και στο βιβλίο η αφιέρωση, στον άντρα μου και στα παιδιά μου, που είναι πάντα εκεί! Αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θα με τιμήσει!

        Ποιος από τους ήρωές σου θα  ήθελες να είναι πραγματικός;
Αυτό είναι πραγματικά εύκολο. Ο Ραφαήλ!Λατρεύω τον χαρακτήρα του και όλα αυτά που πρεσβεύει. Λατρεύω τον τρόπο που αγαπάει, που δίνεται και που θυσιάζεται!
Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή;
Να αγαπηθεί το βιβλίο μου και να συνεχίσω να μαγεύω τους αναγνώστες με τις ιστορίες μου!

Γράφεις βασισμένη στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;
Όταν γράφω κάτι, θέλω πρώτα να αρέσει σ’ εμένα. Θέλω να διαβάζω την ιστορία μου και να τη νιώθω μέσα στην ψυχή μου, να βιώνω ότι κι οι ήρωές μου. Απλά, αφουγκράζομαι, ζω, αναπνέω μέσα στον κόσμο και την κοινωνία, οπότε θεωρώ ότι πολλές φορές, αυτά συμβαδίζουν.
 

Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;
Όντας εργαζόμενη μαμά, με μικρά παιδιά, δεν βρίσκω όσες στιγμές  θα ήθελα για τη συγγραφή, οπότε, πραγματικά, όποτε έχω χρόνο που μπορώ ν’ απομονοθώ.

   Μελλοντικά σχέδια;
Να τελειώσω την ιστορία που γράφω τώρα.

 
Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξομολογητική σου συνέντευξη συγγραφέα μας, πάντα επιτυχίες εύχομαι στην λογοτεχνική σου διαδρομή! 





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΝΙΑΣ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Γεννημένη στη Νέα Πέραμο Αττικής, όπου και τελείωσα το σχολείο. Σπούδασα Χημεία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Δουλεύω στο ΚΕΠ της περιοχής μου, όπου ζω με την οικογένειά μου. Είμαι παντρεμένη και μητέρα ενός κοριτσιού κι ενός αγοριού. Με θυμάμαι πάντα, μ’ ένα βιβλίο στο χέρι.


"Ήσουν πάντα εκεί" – Τόνια Κοντοπούλου


   Η Έλσα, ήταν ένα μικρό κορίτσι, όταν η ζωή κι η τύχη της έφεραν στο δρόμο της τον Ραφαήλ, ένα μικρό αγόρι, που απ’ την πρώτη στιγμή, την υπερασπίστηκε απέναντι στην οικογένειά της, που την κακομεταχειριζόταν ποικιλοτρόπως. Βιώνοντας κι ο ίδιος μια τραγωδία, έδεσε τα χνώτα του μαζί της κι έγιναν αδερφές ψυχές, επικοινωνώντας με τρόπους που οι άλλοι δεν κατανοούσαν. Μεγάλωναν μαζί κι έβλεπαν πάντα ένα κοινό μέλλον. Γνώρισαν τον έρωτα, την απόρριψη, άλλες κακοτοπιές, οι ζωές τους χωρίστηκαν για λίγο, αλλά ακόμη και τότε δένονταν με βαθιά αγάπη. Μέσα από λάθη, πάθη και μυστικά, κατάφεραν τελικά να ισορροπήσουν, να ξαναβρεθούν; Ή μήπως χάθηκαν, σαν φύλλα στον δυνατό άνεμο που παρασέρνει αδιάκριτα ευχές και δάκρυα; Μια δυνατή αγάπη, φιλίες, έρωτες κι αξίες.



Το βιβλίο "Ήσουν πάντα εκεί" της συγγραφέως Τόνιας Κοντοπούλου θα το προμηθευτείτε από τα βιβλιοπωλεία Ιανός, Πρωτοπορία καθώς και από όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας.


Επίσης, είναι διαθέσιμο και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα: elkistis.gr/shop


Τέλος, για τους αναγνώστες της Θεσσαλονίκης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις εργάσιμες ώρες τα γραφεία των Εκδόσεων Ελκυστής στο κέντρο της πόλης (Αρριανού 15) ή να το παραγγείλετε δίχως μεταφορικά έξοδα στα τηλέφωνα  231 403 7484 ή 6977853682.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου