Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Φιλοξενώντας την ποιήτρια Λίλλυ Ιουνίου!


Είστε έτοιμοι;
Οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος

 

 Βιογραφικά στοιχεία

Λίλλυ Ιουνίου

Παιδί του Ιουνίου, κυριολεκτικά και όσο μεταφορικά μπορεί να σταθεί. Διδάσκω ξένες γλώσσες και προσπαθώ να διδάσκομαι συνεχώς ό,τι μπορώ από όλους τους ανθρώπους και τις καταστάσεις. Αισθάνομαι πιο κοντά σε εμένα όταν ασχολούμαι με το θέατρο, τον χορό, την μουσική και τον κινηματογράφο. Αγαπώ την τέχνη και τα γράμματα σε όλες τις μορφές τους. Ζω με διάθεση για ποιητική απόδοση των πάντων. Καταθέτω κομμάτια του εαυτού μου μέσα από τα ποιήματά μου. Πιστεύω στην αγάπη, την ευγένεια, την συμπόνια και την δεκτικότητα. Επιθυμώ εξέλιξη, αρμονία και ειρήνη γύρω μου και μέσα μου. 

Η Ποιητική της συλλογή με τίτλο "Ωκεάνιο συναίσθημα" κυκλοφορεί από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ GROTESQUE, μέλος του Εκδοτικού Ομίλου ΕΛΚΥΣΤΗΣ. 

Μάθετε περισσότερα για το βιβλίο με ένα κλικ εδώ

 ....ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας ανάκριση...



 

1.      Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που  
 
είναι ή θέλουν να είναι σε επαφή με βαθιά συναισθήματα, έχουν τάσεις ρομαντικές και πιστεύουν στον έρωτα και στην μεταμόρφωση που μπορεί αυτός να προκαλέσει σε έναν άνθρωπο.

2.      Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;

Προσωπικά βιώνω τη συγγραφή της ποίησης σαν μια ζύμωση που συντελείται μέσα μου αρκετό καιρό, ίσως χρόνια και όταν φτάσει στο σημείο που με κατακλύζει αισθάνομαι πως είμαι έτοιμη να την μοιραστώ και να με ελαφρύνω, έτοιμη πια για τις επόμενες ζυμώσεις.


3.     
Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;

Κάθε έργο είναι ένα ταξίδι μέσα στον κόσμο του δημιουργού του, ο αναγνώστης ανακαλύπτει πράγματα για εκείνον αλλά και για τον ίδιο του τον εαυτό. Για να ταξιδέψει στον κόσμο μου λοιπόν και ίσως και σε κάποιες πλευρές του δικού του.


4.      Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;

Αφιερώνω το ‘’Ωκεάνιο συναίσθημα’’ σε όλους όσους με ενέπνευσαν για αυτό και σε όσους ίσως εμπνεύσω, σε όσους συνέβαλαν στο να το βιώσω και σε όσους επιθυμούν να βιώσουν αντίστοιχες καταστάσεις.

5.      Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;

 

Αφιερώνομαι στη συγγραφή όποτε αισθάνομαι να με καλεί. Συνήθως, μετά από έντονες συναισθηματικές φορτίσεις, όταν ξεχειλίζω από σκέψεις και συναισθήματα ή όποτε με εμπνέει μια κατάσταση, μια λέξη/φράση, μια εικόνα ή κάποιος άνθρωπος.


6.     
Μελλοντικά σχέδια;
Προτιμώ να εστιάζω στο παρόν και να το βιώνω έντονα αλλά έχω όνειρα, όχι σχέδια για το μέλλον. Να μάθω καλύτερα τον εαυτό μου και τους ανθρώπους, να εξελίσσομαι και να συνεχίσω να βρίσκω και να γράφω ποίηση.

 

 

 

 

 

 

"Ωκεάνιο συναίσθημα"  - Λίλλυ Ιουνίου

«Το ωκεάνιο συναίσθημα» του έρωτα ως ποιητικό υποκείμενο. Τριάντα τρία ποιήματα εξομολογητικής διάθεσης.Τα ποιήματα αυτά αναφέρονται άμεσα ή παραπέμπουν έμμεσα στην έννοια του ”ωκεάνιου συναισθήματος’’, την αίσθηση ολοκλήρωσης και ευφορίας που αισθάνεται κάποιος όταν βιώνει ό,τι τον πληροί.

 ΕΚΔΟΣΕΙΣ GROTESQUE 

(Μέλος του Εκδοτικού Ομίλου ΕΛΚΥΣΤΗΣ)

Μάθετε περισσότερα για το βιβλίο με ένα κλικ εδώ



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου