Παρασκευή 10 Ιουνίου 2022

Φιλοξενώντας την συγγραφέα Σοφία Κορωνίδου!

Είστε έτοιμοι;

Οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος

  Βιογραφικό Σοφίας Κορωνίδου

Γεννήθηκα έναν Δεκέμβρη πριν κάμποσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη. 

Το ρομαντικό κωμικό μυθιστόρημα μου «Άγγελοι και Δαίμονες, Διαόλια και Τριβόλια» κυκλοφορεί από το Μάιο του 2022 από τις εκδόσεις Υδροπλάνο.

Το πρώτο μου μυθιστόρημα με τίτλο «Έρωτας από την πρώτη... μάχη» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ωκεανός, ενώ από τις εκδόσεις Ανάτυπο κυκλοφορεί η συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Οδός Αμαρτίας, αριθμός 12», στην οποία συμμετέχω με το διήγημα μου «Το στοίχημα» που ανήκει στο είδος της λογοτεχνίας Φαντασίας. 

Τον Απρίλιο του 2019 βραβεύτηκα για το διήγημα μου "Θεσσαλονίκη 2048 μ.Χ." στο λογοτεχνικό διαγωνισμό του εκδοτικού οίκου Εντύποις "Ένα βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη".

Μιλάω αγγλικά, ιταλικά και ισπανικά. Αρθρογραφώ στον ιστότοπο Silvery Books, συνδιαχειρίζομαι και προτείνω βιβλία στη στήλη "Οι προτάσεις ενός βιβλιοφάγου" στον ιστότοπο Pearls n' Roses. Ιστορίες μου στα αγγλικά θα βρείτε στην ιστοσελίδα Spillwords.com και φυσικά στο  Pearls n’ Roses.

Παράλληλα μεταφράζω λογοτεχνία. Κάποια από τα ποιήματα που έχω μεταφράσει είναι της συγγραφέως και ποιήτριας Πόλυς Μίλτου και θα τα βρείτε στη σελίδα του Spillwords.com.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, θα με συναντήσετε στα εξής ηλεκτρονικά μονοπάτια:

E-mail: skoronidou@hotmail.com

και στην ομάδα μου στο facebook: ΣοφίαΚορωνίδου-συγγραφέας  

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 

1.     Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που…

…καταφέρνουν να δουν με χιούμορ τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής, ή θα ήθελαν να μπορούν. 

2.     Η ιστορία σου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα; Κι αν ναι, σε ποια συγκεκριμένα;

Οι περιγραφές των πολύ γνωστών σημείων του Βερολίνου και των δρόμων του είναι πραγματικές.  Εννοώ, πως τα μέρη υφίστανται στην πραγματικότητα κι έχω βρεθεί εκεί.  Τα καφέ, μπαρ και άλλου είδους μαγαζιά που επισκέπτονται οι ήρωες μου δεν είναι πραγματικά αλλά μοιάζουν πολύ με μέρη που έχω επισκεφτεί.  Όσο για τα γεγονότα, αυτά δε συνέβησαν σε μένα ή σε κάποιον φίλο, ωστόσο συμβαίνουν πολύ συχνά σε πολλούς ανθρώπους γύρω μας.

3.     Ποιος ήρωας της πλοκής σε δυσκόλευσε στην ανάπτυξή του και γιατί;


Δε με δυσκολεύουν οι ήρωες μου γιατί δεν έχω απαιτήσεις από κείνους.  Τους αφήνω να με οδηγούν εκείνοι εκεί που θέλουν. 

4.     Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;

Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα γράφτηκε πριν εφτά χρόνια και όχι συνεχόμενα.  Ανάλογα με το χρόνο και την ενέργεια που μου απέμεναν από όσα υπόλοιπα συνέβαιναν εκείνη τη στιγμή στη ζωή μου, μια το έπιανα στα χέρια μου και μια το άφηνα.  Οπότε δεν είναι ξεκάθαρος στο μυαλό μου ο χρόνος που χρειάστηκε.

5.     Ποιο πραγματικό πρόσωπο  δε θα έβαζες ποτέ ως ήρωα/ηρωίδα ενός έργου σου;

Τον εαυτό μου.

6.     Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;

Γιατί θα κάνει ένα αλλόκοτο, αστείο, συγκινητικό, διασκεδαστικό ταξίδι που θα τον αποσπάσει για λίγο από την πεζή καθημερινότητα και ίσως απαλύνει τις πληγές της.

7.    

Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;

Στον άντρα μου και στην κόρη μου. 

8.     Ποιος από τους ήρωές σου θα ήθελες να είναι πραγματικός;

Οι ήρωες μου μπορεί να μην βασίζονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα, είναι όμως όλοι τους πέρα για πέρα πραγματικοί.

9.     Υπάρχουν έργα σου τα οποία ξανακοιτώντας στο παρελθόν, θα ήθελες να μην είχαν εκδοθεί;

Μέχρι στιγμής κανένα.   Είμαι περήφανη για ό,τι έχω γράψει.  Ίσως όμως αν τα ξανάγραφα με τη σημερινή μου εμπειρία, σαν άνθρωπος και σαν συγγραφέας, να τα έγραφα λίγο διαφορετικά.

 

10.  Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;

Δεν είμαι επιχειρηματίας ούτε έχω επιχειρηματικό πνεύμα για να με απασχολεί ή να παρακολουθώ της ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς.  Και μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει δύσπνοια.  Κάθε φορά που γράφω, γράφω για να «ανακουφίζω» την ανάγκη μου να πω στον κόσμο τις ιστορίες που κατακλύζουν το κεφάλι μου και απαιτούν να ελευθερωθούν.

11.  Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;

Τις στιγμές που μου επιτρέπουν οι υπόλοιπες υποχρεώσεις μου και φυσικά η έμφυτη τεμπελιά μου.

12.  Μελλοντικά σχέδια;

Να γηράσκω αεί διδασκόμενη.

Θεόφιλος Γιαννόπουλος: Πάντα εμπνευσμένη και γεμάτη χαρές σου εύχομαι αγαπητή Σοφία στην Λογοτεχνική σου διαδρομή!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου