Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Η ΓΡΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!





Αναλυτικά:


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΘΗΝΑ 13/10/17
«Η ΓΡΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Οι Εκδόσεις Πνοή σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του Κωνσταντίνου Ιωακειμίδη «Η γριά βαλίτσα» την Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017 στις 19:00 το απόγευμα στο bar «ΙΧΝΟΣ» Κολοκοτρώνη 30 στον Πειραιά.
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
Πένυ Παπαδάκη, συγγραφέας, Τζένη Κουκίδου, δημοσιογράφος – συντάκτρια – διαχειρίστρια στο koukidaki, Θανάσης Ξάνθος, δημοσιογράφος.
Αποσπάσματα θα διαβάσει η Μαρία Καβούρη, συγγραφέας.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Μικρό απόσπασμα από το βιβλίο:
Με φωνάζουνε Λίτσα επειδή είμαι βαλίτσα! Έψαξαν πολύ για να μου δώσουν αυτό το όνομα; Είμαι τόσο όμορφη κι αριστοκρατική, δερμάτινη 100% και τους αρέσει το Λίτσα; Όνομα πτωχό και λαϊκό, που αποτελείται από πέντε μόνο γράμματα. Αν ήμουν μαύρη - ευτυχώς είμαι καφέ - θα με φωνάζανε Ρίτσα; (από το Μαυρίτσα - κάνω και μπλακ χούμορ). Έχω να δηλώσω τα παρακάτω: οι μαύρες βαλίτσες είναι πένθιμες. Οι μαύρες βαλίτσες έχουν τα μαύρα τους τα χάλια. Οι μαύρες βαλίτσες όταν πιάνουν σκόνη φαίνεται παντού. Οι μαύρες βαλίτσες δεν είναι τίποτα περισσότερο από… Καλύτερα να μη λέω κακίες μέρα που είναι. Δεν έχουμε απολύτως καμιά διαφορά. Αυτές είναι μαύρες κι εγώ είμαι καφέ. Υπάρχουν κι άλλες καφέ, αλλά όχι τόσο όμορφες σαν κι εμένα. Στο πορτραίτο μου άλλωστε, φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχω κάνει καμία αισθητική επέμβαση! Ούτε μια!

Εκδόσεις Πνοή, Καλλινίκου 1, 11254 Αθήνα, www.ekdoseispnoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου