Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Καρδιοχτυπώντας στην παράσταση του Ερωτόκριτου

....γράφει ο Θεόφιλος Γιαννόπουλος

(©Φωτογραφία: Στράτος Γιαννόπουλος) 

….κάποιες στιγμές αναζητώ να νιώσω τα πάντα γύρω μου μονάχα με τα μάτια κλειστά, θαρρείς πως έτσι κρατώ παντοτινά στη σιγαλιά τα μυστικά π’ ακούει η ψυχή….
Έτσι κι απόψε. Στη συντροφιά μου ήρθε νοερά ο Ποιητής ν’ αφουγκραστεί τη μοναξιά κι ότι μου λείπει να μου φέρει.
«Για τον έρωτα των Ανθρώπων να μου πεις», τον παρακάλεσα, κι εκείνος ευθύς ξεκίνησε:
«….Tου Κύκλου τα γυρίσματα, που ανεβοκατεβαίνουν,
και του Τροχού, που ώρες ψηλά κι ώρες στα βάθη πηαίνουν
με του Καιρού τα αλλάματα, που αναπαημό δεν έχουν….»,
άρχισε να μ’ απαγγέλει, θυμίζοντας μου τους  πρώτους στίχους από τον αγαπημένο «Ερωτόκριτο» του Βιντσέντζου Κορνάρου.
Κρυφό χαμόγελο στα χείλη. Καρδιοχτύπι δυνατό στο στέρνο, μιας κι η αγάπη είναι διαχρονική, δεν έχει πρόσωπο. Γίνεται ευχή που σ’ αγγίζει μαγεύοντας σώμα και νου, γεννώντας όνειρα…
Κι έσβησα λυτρωτικά το φώς από τα μάτια, αφήνοντας την φωνή του Ποιητή να με σεργιανά στην αρχαία Αθήνα, γνωρίζοντας εκεί τον βασιλιά Ηρακλή που με τη γυναίκα του Αρετή αποκτούν την κόρη Αρετούσα. Συνάμα συναντώ και τον Ρωτόκριτο, τον γιό του Πεζόστρατου , του συμβουλάτορα  του βασιλιά. Μόλις ο Ερωτόκριτος αντικρίζει την όμορφη κοπέλα, κάτι σκιρτά μέσα του. Στην καρδιά του νέου ψιθυρίζει ο έρωτας ,σπρώχνοντας τον να αψηφήσει τους κινδύνους και να βρίσκεται τα βράδια κάτω από το μπαλκόνι της να της τραγουδά.

...για την συνέχεια του άρθρου πατήστε  στον σύνδεσμο παρακάτω:http://koukidaki.blogspot.gr/2015/01/kardioxtypwntas-stin-parastasi-tou-erwtokritou.html?spref=fb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου