Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Φιλοξενώντας την συγγραφέα Ρένια (Ζαφειρένια) Αβαράκη-Αγραφιώτη!

 Είστε έτοιμοι;

....οικοδεσπότης: Θεόφιλος Γιαννόπουλος.
 
 Ας αρχίσουμε λοιπόν την λογοτεχνική μας 'ανάκριση'...
 
Το έργο σου απευθύνεται σε αναγνώστες που…
..δεν φορούν παρωπίδες, που δεν πιστεύουν πως ο κόσμος μας είναι όμορφα αγγελικά πλασμένος αλλά παρ’ όλα αυτά τον αγαπούν, που έχουν αναλωθεί αρκετά δίνοντας προτεραιότητα στα «πρέπει» και είναι έτοιμοι να προτάξουν τα «θέλω» της ζωής τους.

Πόσο καιρό κράτησε η συγγραφή του έργου σου;
Σχεδόν ένα χρόνο.

Πόσο τελειομανής είσαι;
Υπερβολικά θα έλεγα κι αυτό αγχώνει κι εμένα αλλά και τους γύρω μου και μου δημιουργεί ανασφάλεια.

Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να διαβάσει ένας αναγνώστης το έργο σου;
Δεν είναι ότι πρέπει κάποιος να το διαβάσει, δεν είναι υποχρεωτικό. Θα το διαβάσει επειδή το θέλει, επειδή σ’ αυτό θ’ αναγνωρίσει πρόσωπα οικεία, θα ταυτιστεί με τους ήρωες, θα νιώσει μαζί τους συναισθήματα έντονα μα ξεχασμένα που τα έχει καταχωνιάσει στο υποσυνείδητό του γιατί έτσι του έχει επιβάλλει η τρέχουσα ηθική, θα ταξιδέψει μαζί τους, θα ελευθερωθεί.

Πού αφιερώνεις το βιβλίο σου;
Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στις δυο κόρες μου ,Ελπίδα και Αρετή. Το αφιερώνω επίσης στα πραγματικά πρόσωπα που με ενέπνευσαν να γράψω τις ιστορίες μου.

Αν είχες το δικαίωμα να σου πραγματοποιηθεί μια λογοτεχνική ευχή, ποια θα ήταν αυτή;
Προς το παρόν εύχομαι να αρέσει το βιβλίο μου στον κόσμο και να μην αραχνιάσει μέσα σε κιβώτια στην αποθήκη του εκδοτικού οίκου.

Σε επηρεάζουν οι κριτικοί βιβλίων και οι αναγνώστες με όσα θετικά ή αρνητικά σου μεταφέρουν για το έργο σου;
Σαφώς και με επηρεάζουν.

Γράφεις βασισμένος στις δικές σου αφορμές ή στις ανάγκες της αναγνωστικής αγοράς;
Γράφω όταν έχω κάτι να πω και να το μοιραστώ με κάποιον. Πιστεύω πως αυτά που με αφορούν, αφορούν και ένα μεγάλο μέρος του αναγνωστικού κοινού, μιας και αποτελώ κι εγώ μια μονάδα του.

Ποιες στιγμές αφιερώνεσαι στην συγγραφή;
Πλάθω διαρκώς τις ιστορίες μέσα στο μυαλό μου και τις καταγράφω τις ελάχιστες στιγμές που δεν εργάζομαι, δεν φροντίζω την οικογένειά μου, δεν ασχολούμαι με το θέατρο, δεν διασκεδάζω κάπου και είμαι μόνη μου σε κάποιον χώρο, οπουδήποτε.

Μελλοντικά σχέδια;
Έχω να ολοκληρώσω άλλη μια σειρά διηγημάτων, με εντελώς διαφορετικό θέμα αυτή τη φορά, έχω στα σκαριά δυο θεατρικά έργα που περιμένουν να δουν το φως, και μετά θα ασχοληθώ με μυθιστόρημα. Όλα είναι θέμα χρόνου, ελεύθερου χρόνου εννοώ.

Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να προβάλλω το βιβλίο μου, καλή συνέχεια και στο δικό σας έργο.

Σ΄ευχαριστώ πολύ για την απολαυστική σου συνέντευξη συγγραφέα Ρένια Αβαράκη-Αγραφιώτη και εύχομαι πάντα επιτυχίες στη λογοτεχνική σου διαδρομή! 


 Λογοτεχνικό βιογραφικό Ρένια (Ζαφειρένια) Αβαράκη Αγραφιώτη

Η Ρένια (Ζαφειρένια) Αβαράκη Αγραφιώτη ζει στην Χαλκιδική. Σπούδασε Φυσική στο Α.Π.Θ. και είναι εκπαιδευτικός. Είναι μητέρα δύο κοριτσιών. 

Ασχολείται, εδώ και πολλά χρόνια, ερασιτεχνικά με το θέατρο. 

Έχει γράψει τέσσερα θεατρικά έργα: δύο κοινωνικά μυστηρίου, τα «Πρό(σ)κληση σε φόνο» και «Τα μπλε αστέρια», μια κωμωδία «Το σπίτι της Βαβέλ» και μία θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος του Ηλία Βενέζη ,«Αιολική γη». 

Τα δύο απ’αυτά, το πρώτο και το τρίτο, έχουν ανέβει στη σκηνή από τη Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πολυγύρου.



Λίγα λόγια για το βιβλίο  " Έρωτες υπέρ μεν άγαν…" - Εκδόσεις Ελκυστής


«Εφτά γυναίκες. εφτά διαφορετικές ερωτικές, και όχι μόνο, ιστορίες, πέρα από τις συμβάσεις μιας ξεπερασμένης, από χρόνια, ηθικής και τα όρια που μας επιβάλλει με ενοχικές αλυσίδες η παραπλανημένη συνείδησή μας…»

Το βιβλίο " Έρωτες υπέρ μεν άγαν…" θα το προμηθευτείτε από τα βιβλιοπωλεία Ιανός, Πρωτοπορία καθώς και από όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας! 

Επίσης, μπορεί να το παραγγείλετε και από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα: https://elkistis.gr/product/έρωτες-υπέρ-μεν-άγαν/

Τέλος, για τους αναγνώστες της Θεσσαλονίκης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις εργάσιμες ώρες τα γραφεία των Εκδόσεων Ελκυστής στο κέντρο της πόλης (Αρριανού 15) ή να το παραγγείλετε δίχως μεταφορικά έξοδα στα τηλέφωνα  231 403 7484 ή 6977853682.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου