Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΚΟΥΛΙΚΑ




Μιλώντας η ποιήτρια για την ανθολογία της με τον τίτλο «Τρεις πινελιές», μας πληροφορεί:

«Γεννήθηκα στην Αθηνά αλλά πολλές αναμνήσεις έχω από το Καρλόβασι Σάμου που έμενα τα καλοκαιριά και την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Ήπειρο που πήγαινα στις γιορτές των Χριστουγέννων .Η ποιητική μου ανθολογία με τον τίτλο τρεις πινελιές συμπεριλαμβάνει ποιήματα για την θάλασσα για την αγάπη .Στη δεύτερη σελίδα οι στίχοι γίνονται αγγελάκια που κάποτε χαμογελάνε κάποτε κλαίνε .Είναι βλέπεις η ποίηση ένας ουρανός που δεν τον βάζει ο νου σου .. Δεν κάνω καμιά προσπάθεια να φτιασιδώσω τον λόγο μου, δεν επιζητώ τον θαυμασμό σας Απευθύνομαι στην καρδιά σας .Να γελάσουμε ,να κλάψουμε μαζί γιατί αυτή είναι η ποίηση η αλήθεια μας» .

Λογοτεχνικό βιογραφικό Σοφίας Σκουλίκα –Βέλλου 

Γεννήθηκε στην Αθηνά όπου και τελείωσε τις εγκύκλιες σπουδές της . Είναι σύζυγος του Κ. Βέλλου αξιωματικού του εμπορικού ναυτικού και ευτυχισμένη μητέρα μιας κόρης .Έχει ταξιδεύσει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες .Μεγάλη της αδυναμία η θάλασσα από την οποία αντλεί και την έμπνευσή της .Συνηθίζει να λέει: "Για μένα η ποίηση δεν χρειάζεται να είναι τέλεια...Αρκεί μόνο ,να είναι αληθινή. να με αγγίζει ,ό,τι αγαπώ ...από ό,τι πονώ ό,τι πονάς να μου θυμίζει. Είμαι πολίτης του κόσμου .Μου αρέσουν τα ταξίδια αλλά πάντα έχω στις αποσκευές μου έναν Καζαντζάκη ,έναν Σολωμό, έναν Λειβαδίτη ,έναν Ρίτσο και πολλά ακούσματα από την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Ήπειρο. Την αγάπη μου για την ιστορία ,την τέχνη την έχω σε όλης μου της ζωής το ταξίδι .Αυτή η αγάπη παίρνει υπερφυσικές δυνάμεις στην ποίηση μου βοηθά τον προσανατολισμό της .Αλλωστε ο ποιητής πρέπει να είναι βαρόμετρο της ίδιας της κοινωνίας . Ελπίζω οι στίχοι μου να είναι ταξιδιώτες του χρόνου .Να είναι κληρονομία για την νέα γενιά . Aυτό είναι και το μεγάλο όραμα όλων των ανθρώπων που υπηρετούν την ποίηση".
     Γράφει και δημοσιεύει ποιήματα σε Μπλοκ και έχει βγάλει ένα βιβλίο με το τίτλο " Τρεις πινελιές " που κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Όστρια... Μερικά ποιήματά της έχουν εκδοθεί στο ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ "ΣυνΠοιείν".Έχει προσωπικό ύφος γραφής. Ακούραστη,τα μεγάλα πάθη της το διάβασμα και η θάλασσα. Η ποίηση της Σοφίας Σκουλίκα –Βέλλου είναι χωρίς εγωπάθεια , χωρίς τεχνοτροπία. Είναι μια περιπέτεια στον παράδεισο του έρωτα και στην θάλασσα των συναισθημάτων των απλών ανθρώπων Έχει μόνο βοηθό το συναίσθημα . .Σε παίρνει από την αποβάθρα και σε ρίχνει μέσα στην τρικυμία των προβλημάτων του σύγχρονου ανθρώπου ,που είναι και δικά σου προβλήματα Για αυτό σε συγκινεί η ποίηση της χωρίς αυτό να είναι προσχεδιασμένο.


(Τα παραπάνω κείμενα ανήκουν στην πνευματική ιδιοκτησία της ποιήτριας Σοφίας Σκουλίκα –Βέλλου και όχι στο εν λόγο ιστολόγιο )

Για επικοινωνία με την ποιήτρια, μπορείτε να απευθυνθείτε στο https://www.facebook.com/sofia.skoulika.1 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου